Finalitzat

Ostres... aquest esdeveniment ja ha finalitzat, però et podem ajudar a estar al corrent dels pròxims esdeveniments si et subscrius a la nostra newsletter. Així podràs reservar la teva entrada a temps i saber què fan a prop teu!

31 Hora del Jazz

Concerts, Música

  • 31 Hora del Jazz

Ciutat: Barcelona

Lloc: Plaça de les Dones del 36

De diumenge 26 de setembre 2021, 17:00 h a 19:00 h

Veure descripció de l'esdeveniment
L’AMJM organitza la 31a edició del Festival l’Hora del Jazz durant el mes de setembre de 2021 amb una programació que arribarà a diferents... Llegir més

L’AMJM organitza la 31a edició del Festival l’Hora del Jazz durant el mes de setembre de 2021 amb una programació que arribarà a diferents localitats de tot el territori i que aposta per una mirada amplia i diversa del jazz a Catalunya. 

Aquest any tornen els concerts a Gràcia, però a una nova ubicació, la Plaça de les dones del 36, els diumenges 12, 19 i 26 de setembre amb dos concerts de tarda; a les 17 i 18h  

La 31a edició ve marcada per la necessitat d’unir-se i organitzar-se davant d’un sector precaritzat i durament afectat per la pandèmia. L’Hora del Jazz promou les bones pràctiques dins el sector i esdevé una petita esperança per continuar lluitant pels drets dels músics i músiques des de la pròpia comunitat. 


Diumenge 26 de setembre


17h Joan Pastor – Lucas Delgado duo

Lucas Delgado, piano

Joan Pastor, contrabaix 


18h Helena Camps Quartet

Helena Camps, veu

Miquel de Riba, guitarra

Xavi Castillo, contrabaix/baix

Adrià Claramunt, bateria