Perles Poètiques (poesia femenina)

Culturals, Formació

  • Perles Poètiques (poesia femenina)
  • Perles Poètiques (poesia femenina)
  • Perles Poètiques (poesia femenina)

Ciutat: Caldes de Montbui

Lloc: Centre, Ateneu Democràtic i Progressista

De dijous 16 de novembre 2023, 19:00 h a 20:30 h

Veure descripció de l'esdeveniment
La Universitat Popular de Caldes de Montbui, dins el cicle Dones en acció, organitza la conferència: Perles Poètiques (poesia femenina),... Llegir més

La Universitat Popular de Caldes de Montbui, dins el cicle Dones en acció, organitza la conferència: Perles Poètiques (poesia femenina), que la Mònica Caro durà a terme.

Perles poètiques (poesia femenina) consistirà en una trobada íntima i informal de poetesses que posen en comú les seves obres i creacions i, alhora, d’altres autors.

Mònica Caro Carretero va néixer a Sant Celoni al 1973. Diplomada en Relacions Laborals per la UB.

Als 40 anys deixa la seva feina de llarga trajectòria en el món de l’empresa privada per dedicar-se al creixement personal. L'Institut Integratiu li obre les portes en aquest procés i es forma en Coaching Integratiu.

Paral·lelament altres formacions l’acompanyen en aquest viatge de transformació a través del moviment corporal, el joc i l’art: Terapia Corporal i Moviment a l’Institut Gestalt, i Derives Musicals del Sistema Ludocorporal amb Enrique Aguilar.

És autora del llibre de prosa poètica Las flores de mi vestido de la trilogia Cierto Sentido.

Actualment dirigeix el seu projecte personal Cercle de Moura al carrer Balmes 38 de Caldes de Montbui i ofereix els seus serveis com a Coach Integrativa i Terapeuta Corporal Expressiva alhora altres tallers i grups de creixement.

És mare de dos fills i una apassionada del ball. Viu a Caldes des de fa 25 anys.

Si t'has matriculat a tot el cicle Dones en acció, no cal que compris aquesta entrada.