Завершено

Увы... это мероприятие уже завершилось, но мы можем помочь вам быть в курсе следующих событий, если вы подпишетесь на нашу рассылку. Так вы сможете вовремя забронировать место и узнаете, что происходит рядом!

Claudi Arimany Quartet - "Concert barroc" - Ressona Clàssica 2023

Музыка

  • Claudi Arimany Quartet - "Concert barroc" - Ressona Clàssica 2023
  • Claudi Arimany Quartet - "Concert barroc" - Ressona Clàssica 2023

Город: Cardedeu

Место: Teatre Auditori Cardedeu

Начало: суббота 25 марта 2023, 20:00 h

Посмотреть описание мероприятия
Claudi Arimany Quartet  -  Concert Barroc.L'Associació d'Amics de l'Òpera del Vallès Oriental fa 15 anys que desenvolupa la difusió... Читать далее

Claudi Arimany Quartet  -  Concert Barroc.

L'Associació d'Amics de l'Òpera del Vallès Oriental fa 15 anys que desenvolupa la difusió de la cultura musical, operística, lírica i liderística a l’entorn del Vallès Oriental.

Aquest projecte ha permès la consolidació d’una oferta cultural musical i lírica amb la col·laboració de professionals i músics de dilatada experiència i de trajectòria nacional i internacional, a través de produccions pròpies d’òperes en mitjà i petit format, conferències, recitals lírics, gales líriques, recitals musicals, cursos i viatges a l’estranger per veure una òpera o un concert.

En aquesta proposta comptem amb l’especial col·laboració del flautista internacional Claudi Arimany acompanyat pel flautista Eduard Sánchez, la soprano Sylvia Rovira i el clavicembalista Pedro José Rodríguez. Recital de dues flautes travesseres, veu i clavicèmbal sobre peces de compositors predominantment barrocs. Un concert amb compositors imprescindibles del Barroc Musical.


PROGRAMA


Trio sonata en sol menor,       J. J. Quantz

Allegro ma non troppo – cantabile - allegro

Ària per a soprano de la Cantata del Cafè BWV 211,   J.S. Bach

«Ei, wie schmeckt der Coffee süsse»

« Ah, Com de dolç és el cafè»

Trio sonata en Mi Major Wot.162,      C. Ph. E. Bach

Allegretto - adagio di molto - allegro assai

Dues àries alemanyes per a soprano, flauta i clavicèmbal,   G. F.  Händel

“Süsser Blumen Ambraflocken”

(Dolces flors puntejades d’ambre)

“Meine Seele hört im Sehen”

(La meva ànima sent en veure)

Duo núm. 4 per a dues flautes en Re Major,      F. J. Haydn

Allegretto - largo cantabile e mesto - menuetto - finale presto

Ària per a soprano, dues flautes i clavicèmbal,    J. S. Bach

“Schafe können sicher weiden”

(Les ovelles poden pasturar amb seguretat)


Claudi ARIMANY,    flauta

Eduard SÁNCHEZ,  flauta

Sylvia ROVIRA,       soprano

Pedro José Rodríguez, clavicèmbal