Завершено

Увы... это мероприятие уже завершилось, но мы можем помочь вам быть в курсе следующих событий, если вы подпишетесь на нашу рассылку. Так вы сможете вовремя забронировать место и узнаете, что происходит рядом!

GÖTEBORG

Культурный, Театр

  • GÖTEBORG

Город: Calella

Место: Sala Mozart

От суббота 18 апреля 2026, 20:00 h до 21:30 h

Посмотреть описание мероприятия
Amb Maria Molins, Roger Coma, Berta Rabascall i Jan Mediavilla. Dramatúrgia i Direcció: Jordi Casanovas Què hauria passat si hagués... Читать далее

Amb Maria Molins, Roger Coma, Berta Rabascall i Jan Mediavilla. Dramatúrgia i Direcció: Jordi Casanovas

Què hauria passat si hagués passat?

Una pregunta. Una nit. Una última oportunitat.

Després de trenta-dos anys de silenci, la Paula es presenta a casa del Sergi amb una proposta urgent: reconstruir l’última nit del viatge a Göteborg on la seva connexió es va trencar per sempre. Armats només amb un vell diari i records fragmentats, tenen una sola nit per resoldre el misteri del que realment va passar.

A contrarellotge, i amb la presència dels seus “jo” de divuit anys, el retrobament es converteix en un interrogatori creuat sobre l’amor, la memòria i les segones oportunitats. Però, què busca realment la Paula: tancar un cas pendent o reobrir una porta que mai s’hauria d’haver tancat?

«Aquest projecte ha rebut una beca per a la creació literària per autors consolidats de la Institució de les Lletres Catalanes».