Культурный, Музыка
Город: Montornès del Vallès
Место: Parc dels Castanyers
От четверг 30 июля 2020, 20:00 h до 21:00 h
Dins el marc de la commemoració de l’Any Margarida Xirgu, l’actriu i escriptora Àngels Bassas, ens proposa una lectura dramatitzada de la correspondència escrita, de la famosa i excepcional actriu catalana.
Degut als seus viatges i al seu exili, el seu epistolari és molt extens i ric en contingut, en sentiments i en dades històriques que ens faran poder seguir un fil argumental. Un viatge per a donar veu a l’epistolari íntim de la internacionalment coneguda actriu, directora i pedagoga teatral.
La lectura va acompanyada de la música que ofereix Esther Vila amb el seu violoncel, que recolzarà dramàticament la lectura en la part emocional i de referents històrics.