Завершено

Увы... это мероприятие уже завершилось, но мы можем помочь вам быть в курсе следующих событий, если вы подпишетесь на нашу рассылку. Так вы сможете вовремя забронировать место и узнаете, что происходит рядом!

LA SERVA PADRONA, de Pergolesi

Музыка

  • LA SERVA PADRONA, de Pergolesi
  • LA SERVA PADRONA, de Pergolesi

Город: Sant Cugat del Vallès

Место: Sala Clavé de la Unió Santcugatenca

От воскресенье 21 декабря 2025, 19:00 h до 20:30 h

Посмотреть описание мероприятия
Presentació La serva padrona és una òpera bufa en dos actes de Giovanni Battista Pergolesi, estrenada a Nàpols l’any 1733 com a intermezzo... Читать далее

Presentació

La serva padrona és una òpera bufa en dos actes de Giovanni Battista Pergolesi, estrenada a Nàpols l’any 1733 com a intermezzo entre actes d’una òpera més llarga. Amb música viva i enginyosa, i una trama senzilla però efectiva, aquesta obra va tenir un paper clau en la consolidació de l’òpera còmica italiana i en la polèmica coneguda com la "querelle des bouffons" a França, on es va enfrontar a l’òpera francesa més seriosa i formal.

Argument

L’argument gira entorn de la relació entre Uberto, un vell solter ric, i la seva serventa Serpina, que amb astúcia i manipulació aconsegueix fer-se passar per la dona ideal. Mitjançant un pla fingit amb l’ajuda del criat Vespone, Serpina fa creure a Uberto que es casarà amb un altre home, provocant els gels d’Uberto fins que aquest, finalment, es declara. Així, la serventa esdevé l’autèntica “mestressa” de la casa.


Inclou vestuari, elements escènics i sobretítols en català


Fitxa artística:

Uberto - Manel Esteve, baríton

Serpina - Mar Esteve, mezzosoprano

Vespone - Jaume Sangrà, actor


Direcció escena: Miquel Gorriz

Vestuari: Núria Cardoner

Quartet de corda Apròpera

Clavicembal - Viviana Salisi

Sobretítols: Gerard Vintró

Producció d'Apròpera


Informació clau:

Durada 65’ aprox · Seients no numerats · Obertura de portes 18:30

Preus: General 25 €

Descomptes: Amics d'Apròpera −30%, Menors de 30 anys−30%, Grups +10 persones −10%