Завершено

Увы... это мероприятие уже завершилось, но мы можем помочь вам быть в курсе следующих событий, если вы подпишетесь на нашу рассылку. Так вы сможете вовремя забронировать место и узнаете, что происходит рядом!

“TUTTO MOZART ”- V Festival Òpera amb Gràcia

Музыка

  • “TUTTO MOZART ”- V Festival Òpera amb Gràcia
  • “TUTTO MOZART ”- V Festival Òpera amb Gràcia
  • “TUTTO MOZART ”- V Festival Òpera amb Gràcia

Город: Barcelona

Место: Claustre de L'Oratori Sant Felip Neri de Gràcia

От суббота 5 июля 2025, 19:00 h до 21:00 h

Посмотреть описание мероприятия
TUTTO MOZART amb música de W. A. MozartGala d'obertura del FestivalUna vetllada d’àries, duos i revelacions sobre Mozart en clau femeninaMozart... Читать далее

TUTTO MOZART amb música de W. A. Mozart

Gala d'obertura del Festival

Una vetllada d’àries, duos i revelacions sobre Mozart en clau femenina

Mozart és un abans i un després. Pocs noms ressonen amb tanta força en la història de la música. Va transformar l’òpera, va sublimar la melodia i va donar veu i ànima a personatges d’una humanitat colpidora. La seva música encara avui ens parla amb una claredat sorprenent, carregada de passió, ironia i tendresa.

En aquesta proposta escènica, dues veus femenines, la de la soprano Gisela Villamayor i la mezzosoprano Caitlin Redding acompanyades per la pianista Olga Kobekina donen vida a les dones mozartianes: la noblesa de la Comtessa, la llibertat de Dorabella, la fúria de la Reina de la Nit o la picardia de Despina. 

Àries i duos que s’entrellacen amb peces per a piano i petites perles del repertori més íntim.

Tot plegat, conduït per la veu de Maria Voronkova, divulgadora musical i directora d’escena especialitzada en òpera, que ens acompanyarà en aquest viatge amb reflexions, anècdotes i un toc d’humor. Una vetllada pensada per emocionar, entendre i gaudir, on la música i la paraula dialoguen per fer-nos redescobrir l’actualitat i la genialitat de Mozart.

ARTISTES:

Gisela Villamayor, soprano

Caitlin Redding, mezzosoprano


Olga Kobekina, piano i direcció musical

Maria Voronkova, direcció d'escena

Sergi Perez,  escenografia

Romina Krieger, producció

Cristina Ferré, regiduria

Laura Molina, Pre producció i regiduria


Claustre de l'Oratori Sant felip Neri de Gràcia

Dissabte 5 de juliol a les 19 hores