Terminé

Dommage... cet événement est déjà terminé, mais nous pouvons vous aider à rester informé des prochains événements si vous vous abonnez à notre newsletter. Ainsi, vous pourrez réserver votre place à temps et savoir ce qui se passe près de chez vous !

Bean to bar

Culturels, Gastronomiques

  • Bean to bar
  • Bean to bar
  • Bean to bar

Ville : Sant Feliu de Guíxols

Lieu : Ermita Sant Amanç

De samedi 24 février 2024, 17:00 h à 19:00 h

Voir la description de l'événement
Bean to barMasterClass de xocolata amb Toni Viñas De la fava de cacau a la tauleta de xocolata. Aquest és el títol de la classe magistral... Lire plus

Bean to bar
MasterClass de xocolata amb Toni Viñas De la fava de cacau a la tauleta de xocolata. Aquest és el títol de la classe magistral que ens oferirà en Toni Viñas, mestre pastisser i gerent de la pastisseria La Vienesa. La sessió repassarà aspectes més teòrics com la història de la xocolata, procedències i orígens diversos, tipus i percentatges, procés de fabricació, secrets del temperat... I la part pràctica constarà de l'elaboració de tauletes de xocolata o altres elements. S'acompanyarà d'un tast i maridatge de diferents tipus de xocolata juntament amb vins dolços, espècies i fruites. Els assistents s'emportaran una rajola de xocolata.

Més info: https://www.instagram.com/tonivinas/