Musique
Ville : Palma de Cervelló, La
Lieu : Teatre de l'Aliança Palmarenca
De samedi 13 décembre 2025, 18:00 h à 19:15 h
La BeatBand és una agrupació formada per més de 30 joves estudiants de música, els quals cursen alhora estudis universitaris o de formació professional. Es tracta d’una banda autogestionada pels propis membres que la conformen i existeix sota el paraigües legal i institucional de l’Associació Symphocat.
Amb en Joan Vayreda com a director, volem transmetre la nostra passió per la música a través d'un repertori divers conformat per obres musicals modernes, entre les quals figuren música de pel·lícules, jazz i d’altres com Gershwin o Kurt Weill. Es tracta tot plegat d'un projecte pedagògic que pretén formar als seus participants i oferir coneixement al públic durant els concerts, a partir d'un espectacle o un altre format.
L'objectiu principal de la banda és fer arribar música de qualitat a un públic divers, fomentar la creativitat en el sentit més ampli i crear un espai d'aprenentatge en els participants del projecte, tant en l’àmbit musical com personal. Tot això sense perdre els valors de rigor, disciplina i respecte, en els quals hem creat la nostra base per tal d'arribar a formar un grup cohesionat on es promou la cooperació i el treball en equip.