Cinéma, Culturels
Ville : Sant Quirze del Vallès
Lieu : Sala Municipal Josep Brossa de la Patronal
De vendredi 22 mai 2026, 18:00 h à 19:45 h
Sessió gratuïta de cinema: "El mestre que va prometre el mar"
Direcció: Patricia Font.
Intèrprets: Laia Costa, Enric Auquer, Luisa Gavasa, Gael Aparicio, Ramon Agirre.
Catalunya, Espanya (2023).
105 min.
Argument: Ariadna descobreix que el seu avi busca des de fa temps les restes del seu pare, desaparegut a la Guerra Civil. Decidida a ajudar-lo, viatja a Burgos, on estan exhumant una fossa comuna on podria estar enterrat.
Durant la seva estada, coneixerà la història d’Antoni Benaiges, un jove mestre de Tarragona que abans de la guerra va ser professor del seu avi. Mitjançant un innovador mètode pedagògic Antoni va inspirar els seus alumnes i els va fer una promesa: portar-los a veure el mar.
Obert a tota la ciutadania, amb l’objectiu d’esdevenir un punt de trobada alhora que es reviuen alguns dels clàssics de la gran pantalla.
Aquesta sessió es projectarà en versió orginal. Sessió gratuïta però amb reserva prèvia de localitats.