Terminé

Dommage... cet événement est déjà terminé, mais nous pouvons vous aider à rester informé des prochains événements si vous vous abonnez à notre newsletter. Ainsi, vous pourrez réserver votre place à temps et savoir ce qui se passe près de chez vous !

Circuit de Curses Populars "Cerdanya Poble a Poble"Llívia

Promenades

  • Circuit de Curses Populars "Cerdanya Poble a Poble"Llívia
  • Circuit de Curses Populars "Cerdanya Poble a Poble"Llívia

Ville : Llívia

Lieu : Parc de Sant Guillem

Début: samedi 11 avril 2026, 10:00 h

Voir la description de l'événement
El Circuit de Curses Populars “Cerdanya Poble a Poble” neix amb l’objectiu de fomentar els hàbits saludables i promoure l’activitat... Lire plus

El Circuit de Curses Populars “Cerdanya Poble a Poble” neix amb l’objectiu de fomentar els hàbits saludables i promoure l’activitat física als municipis de la Cerdanya.


La segona prova del circuit tindrà lloc dissabte 11 d’abril a Llívia. Aquesta cursa serà també la primera edició de l’Oncomarxa Cerdanya, una iniciativa solidària per donar suport a la investigació contra el càncer.


La participació està oberta a tothom i el recorregut es pot fer caminant o corrent, amb un circuit circular de 4,14 km i 43 metres de desnivell, pensat perquè hi pugui participar tota la població.


El preu de la inscripció és de 7€, dels quals 2€ es destinaran a la investigació del càncer.


En el moment de la inscripció, els participants hauran d’indicar per quin municipi de la Cerdanya participen. El resultat obtingut a la cursa sumarà punts per a la classificació final dels municipis del circuit, segons els criteris següents:

  • 5 punts per cada participant que arribi dins del primer temps límit (20 minuts).
  • 3 punts per cada participant que arribi dins del segon temps límit (30 minuts).
  • 1 punt per cada participant que finalitzi la cursa.


El circuit “Cerdanya Poble a Poble” consta de tres proves:

  • Ger – dijous 2 d’abril
  • Llívia – dissabte 11 d’abril
  • Bellver de Cerdanya – diumenge 2 d’agost


Participa-hi, suma pel teu municipi i corre per una bona causa! 🏃‍♀️