Terminé

Dommage... cet événement est déjà terminé, mais nous pouvons vous aider à rester informé des prochains événements si vous vous abonnez à notre newsletter. Ainsi, vous pourrez réserver votre place à temps et savoir ce qui se passe près de chez vous !

Girona, ciutat de trobadors · Sant Domènech

Culturels

  • Girona, ciutat de trobadors · Sant Domènech

Ville : Girona

Lieu : SANT DOMÈNECH

De mardi 30 septembre 2025, 19:00 h à 20:15 h

Voir la description de l'événement
Girona, ciutat de trobadors: un cicle de conferències amb il·lustracions musicals per descobrir la cultura trobadoresca a Girona.  Conferències... Lire plus

Girona, ciutat de trobadors: un cicle de conferències amb il·lustracions musicals per descobrir la cultura trobadoresca a Girona.  Conferències amb il·lustracions musicals. Descobreix els trobadors i la seva música als espais on van viure.

30 de setembre a les 19h – Antiga església del convent de Sant Domènec-Sala de graus de la UdG.

Girona, centre de cultura trobadoresca: el trobador Cerverí de Girona en aquest context, a càrrec de la Dra. Miriam Cabré, investigadora principal del grup de recerca de literatura medieval de l’ILCC-UdG. Amb la col·laboració musical d’Antoni Madueño.