Terminé

Dommage... cet événement est déjà terminé, mais nous pouvons vous aider à rester informé des prochains événements si vous vous abonnez à notre newsletter. Ainsi, vous pourrez réserver votre place à temps et savoir ce qui se passe près de chez vous !

PORT-BO

Concerts, Culturels, Musique

  • PORT-BO
  • PORT-BO

Ville : Barcelona

Lieu : - Casino l'Aliança Poblenou -

De dimanche 15 septembre 2024, 18:30 h à 20:30 h

Voir la description de l'événement
El grup Port Bo neix l’any 1966 a Calella de Palafrugell amb motiu de la presentació del llibre: “Calella de Palafrugell i les havaneres”.... Lire plus

El grup Port Bo neix l’any 1966 a Calella de Palafrugell amb motiu de la presentació del llibre: “Calella de Palafrugell i les havaneres”. El trio inicial, format per Josep Xicoira, Carles Mir i Ernest Morató, sovint era acompanyat al piano per el mestre Frederic Sirés autor de la popular l’havanera “La gavina”. El grup, juntament amb altres amants del gènere, és l’impulsor de la cantada d’havaneres de Calella de Palafrugell, havent participat en totes les seves edicions.

L’any 2022, Lluís Bofill (segona veu i guitarra) i Xavi Jonama (veu baixa) prenen el relleu a l’Irineu “Mineu” Ferrer i Carles Casanovas (que continua només a la direcció musical) i que juntament amb Pep Nadal seguiran la proposta del grup de continuar amb aquest cant popular que ha esdevingut tradicional, portant als escenaris aquelles tonades que inicialment es cantaven a la taverna ara acompanyades de noves cançons que continuen amb la manera de fer dels nostres avantpassats.