Terminé

Dommage... cet événement est déjà terminé, mais nous pouvons vous aider à rester informé des prochains événements si vous vous abonnez à notre newsletter. Ainsi, vous pourrez réserver votre place à temps et savoir ce qui se passe près de chez vous !

Presentació del documental FUSELLS O PINTADES, la lluita no violenta del poble sahrauí

Culturels

  • Presentació del documental FUSELLS O PINTADES, la lluita no violenta del poble sahrauí
  • Presentació del documental FUSELLS O PINTADES, la lluita no violenta del poble sahrauí

Ville : Montornès del Vallès

Lieu : Espai Cultural Montbarri

De samedi 6 mars 2021, 19:00 h à 21:00 h

Voir la description de l'événement
El documental Fusell o pintades, estrenat el 2016, recull imatges i relats dels tres col•lectius de sahrauís: els que viuen a campaments,... Lire plus

El documental Fusell o pintades, estrenat el 2016, recull imatges i relats dels tres col•lectius de sahrauís: els que viuen a campaments, els que viuen a la diàspora i la gent jove que viu als territoris ocupats.

45 anys des de la proclamació de la República Àrab del Sàhara Democràtic, el poble sahrauí espera el compliment del referèndum d’autodeterminació acordat per la ONU.

I la paciència no és pas infinita ...       


Director: Jordi Oriola Folch

Productor: Felip Daza


Edat recomanada: A partir dels 12 anys 

Durada: 52 minuts, més debat posterior.


El debat posterior, a càrrec del Centre d’Estudis Montornès, comptarà amb la presència del director del documental i la participació de representats d’associacions solidàries amb el poble sahrauí.     


Aquesta activitat és i gratuïta forma part de la campanya 'El poble sahrauí, 45 anys més tard'.

Amb motiu dels 45 anys de la proclamació de la República Àrab Sahrauí Democràtica (RASD) i dels 25 anys de l'agermanament de Montornès amb Amgala, el Departament Municipal de Cooperació i el Consell municipal de Solidaritat i Cooperació de Montornès han programat diferents activitats que tindran lloc durant la darrera setmana del mes de febrer fins al 6 de març. El programa forma part d’una campanya que proposa informar i sensibilitzar la ciutadania de l’actual situació del poble sahrauí 45 anys de la seva proclamació, el 27 de febrer de 1976.