Terminé

Dommage... cet événement est déjà terminé, mais nous pouvons vous aider à rester informé des prochains événements si vous vous abonnez à notre newsletter. Ainsi, vous pourrez réserver votre place à temps et savoir ce qui se passe près de chez vous !

Tast de vins amb Gil Pujadas

Culturels, Gastronomiques

  • Tast de vins amb Gil Pujadas

Ville : Barcelona

Lieu : Restaurant Bosco (c/ Capellans, 9)

De mercredi 18 février 2026, 20:00 h à 23:00 h

Voir la description de l'événement
Presentació de la carta efímera #27, 'Vinya Celler Masia: vins de collita pròpia', amb Gil PujadasSopar maridatgeLa Baula* convida... Lire plus

Presentació de la carta efímera #27, 'Vinya Celler Masia: vins de collita pròpia', amb Gil Pujadas

Sopar maridatge


La Baula* convida al restaurant Bosco del barri Gòtic l'enòleg i sommelier Gil Pujadas, responsable de Viniteca Vinya Celler Masia, la botiga dels cellers adherits al segell de qualitat Vinya Celler Masia, que reivindica el valor dels pagesos elaboradors i de les masies centenàries, els vins de collita pròpia, el respecte per l'entorn i l'estructura tradicional de l'elaboració artesanal. 


ELS VINS:

Tastarem 5 vins que formen part del col·lectiu Vinya Celler Masia (i algun 'bonus track'...)


LA TECA**:

5 platets de cuina catalana per acompanyar cada vi + postres


Places limitades! Reserva la teva!


*La Baula és un projecte cultural independent per millorar l'oferta de vi català als restaurants i impulsar-ne el consum. Es materialitza a través de tastos de vins associats a una carta efímera. Cada mes, en un restaurant diferent i amb un convidat diferent. Pots seguir la iniciativa al perfil d'Instagram @labaulavi i al lloc web www.labaulavi.cat

**Fes-nos saber si tens cap al·lèrgia o intolerància enviant un correu a [email protected]


NOTA: La ubicació prevista d'aquest esdeveniment era el restaurant Goig del barri de Sants, però un contracte d'exclusivitat amb la seva distribuïdora de vins ens ha impedit tirar-hi endavant la logística de la carta efímera malgrat haver ofert tota la flexibilitat del món per trobar-hi encaix. Malauradament no és el primer cop que ens hi trobem, si bé en altres ocasions havíem aconseguit arribar a un acord. Des de La Baula denunciem aquesta pràctica, que fa un trist favor al vi català i contribueix a una homogeneïtzació de les cartes de vins que no ens podem permetre com a país productor.