Terminé

Dommage... cet événement est déjà terminé, mais nous pouvons vous aider à rester informé des prochains événements si vous vous abonnez à notre newsletter. Ainsi, vous pourrez réserver votre place à temps et savoir ce qui se passe près de chez vous !

TRES TOVALLONS D’ART, TRES MALVASIES. Tast de 3 malvasies i visita a l’exposició ‘Tovallons d’art’

Culturels, Gastronomiques

  • TRES TOVALLONS D’ART, TRES MALVASIES. Tast de 3 malvasies i visita a l’exposició ‘Tovallons d’art’
  • TRES TOVALLONS D’ART, TRES MALVASIES. Tast de 3 malvasies i visita a l’exposició ‘Tovallons d’art’

Ville : Sitges

Lieu : Mercat Vell de Sitges

De jeudi 27 novembre 2025, 18:00 h à 19:30 h

Voir la description de l'événement
L’art i la Malvasia s’asseuen a la mateixa taula per celebrar la creativitat i el territori. Tres tovallons reinterpretats i pintats... Lire plus

L’art i la Malvasia s’asseuen a la mateixa taula per celebrar la creativitat i el territori. Tres tovallons reinterpretats i pintats per artistes locals contemporanis troben el seu maridatge perfecte en tres malvasies del Celler de l’Hospital. Aquest tast forma part de les activitats de l’exposició “Tovallons d’art”, i tindrem l’oportunitat de conversar amb els artistes, els restauradors i les seves obres.

● L’artista Roby, ha recreat l’essència marinera del Restaurant La Nansa. Peça d’art maridada amb el vi Blanc Subur 2023, del Celler de l’Hospital.

● L’artista Blanca Benítez, ha mantingut l’esperit artesanal de La Salseta. Peça maridada amb el Monembasia 2021 del Celler de l’Hospital.

● L’artista Manuel Corrales, ha reinterpretat la vitalitat jove de l’Escola d’Hostaleria de Sitges. Peça d’art maridada amb el vi escumós 1324 del Celler de l’Hospital.


Activitat organitzada amb la col·laboració de Turisme de Siges 

De 18 - 19:30.