Finalizado

Vaya... este evento ya ha finalizado, pero te podemos ayudar a estar al día de los próximos eventos si te suscribes a nuestra newsletter. ¡Así podras reservar tu plaza a tiempo y saber qué hacen cerca de ti!

ARTS VISUALS + MALVASIA DE SITGES: paisatges, flors, vinya i el Mediterrani . Un taller maridatge de 4 vins de malvasia.

Gastronómicos, Culturales, Formación

  • ARTS VISUALS + MALVASIA DE SITGES: paisatges, flors, vinya i el Mediterrani . Un taller maridatge de 4 vins de malvasia.
  • ARTS VISUALS + MALVASIA DE SITGES: paisatges, flors, vinya i el Mediterrani . Un taller maridatge de 4 vins de malvasia.

Ciudad: Sitges

Lugar: Centre d'Interpretació de la Malvasia de Sitges

De viernes 14 noviembre 2025, 18:00 h a 21:00 h

Ver descripción del evento
Pinta un gerro de paper, fet i cosit a mà, a punt per transformar-lo en una peça única. Experimentarem amb pintura acrílica, formes... Leer más

Pinta un gerro de paper, fet i cosit a mà, a punt per transformar-lo en una peça única. Experimentarem amb pintura acrílica, formes i textures, i també amb materials orgànics del Massís del Garraf que ens serviran tant per pintar com per inspirar-nos en els paisatges mediterranis de la nostra zona. Serà un espai per desconnectar, gaudir del color i deixar que la creativitat prengui el comandament. Al final t’emportaràs a casa una petita escultura decorativa, delicada i amb molta ànima, ideal per acompanyar la teva ampolla de Malvasia. A càrrec de Sara Galofré i Feten Wines.

Tastarem…

  • Most Malvasia de Sitges – Celler de l’Hospital (Sitges) – suc de raïm
  • Sasserra 2021 – Vega de Ribes (Sant Pere de Ribes, sense DO) – vi jove
  • Uvala 2023 – Valldolina (Olesa de Bonesvalls, sense DO) – vi brisat
  • Malvasia dolça 2015 - Celler de l’Hospital (Sitges) – Malvasia de Sitges mistela criança oxidativa en castanyer