Finalizado

Vaya... este evento ya ha finalizado, pero te podemos ayudar a estar al día de los próximos eventos si te suscribes a nuestra newsletter. ¡Así podras reservar tu plaza a tiempo y saber qué hacen cerca de ti!

Descobrim el PR de Bigues i Riells del Fai- Inauguració del PR-C227

Caminata

Entrápolis

Ciudad: Bigues i Riells

Lugar: Centre Cívic El Rieral de Bigues

De sábado 22 marzo 2025, 7:00 h a 19:00 h

Ver descripción del evento
NOVA DATA!!!Caminada inaugural del sender de Petit Recorregut de Bigues i Riells del Fai (PR C-227). És un recorregut circular que... Leer más

NOVA DATA!!!


Caminada inaugural del sender de Petit Recorregut de Bigues i Riells del Fai (PR C-227). És un recorregut circular que transcorre pels llocs més emblemàtics del municipi i que, per tant, permet coneixer els dos pobles així com els seus punts de major interès històric, natural i paisagístic.  Hi ha l'opció de fer-lo íntegre, 33,2 km i 1100 metres de desnivell postitiu (recorregut llarg) i l'opció de fer una versió més curta, de 22,6km i 640 metres de desnivell positiu.

Hi haurà diversos punts d'avituallament amb fruita i aigua a càrrec de l'organització repartits pel recorregut, a més d'un esmorzar-dinar consistent en un entrepà de botifarra (amb opció no carnívora). Tot i això, és molt recomanable portar cantimplora per tal d'hidratar-se durant el recorregut.

Avisos:

ÉS UNA CAMINADA, NO UNA CURSA. PER TANT, ELS TEMPS DE PAS ESTAN CALCULATS A RITME DE CAMINIAR. SI ALGÚ VOL CÓRRER, POT FER-HO PERÒ NO GARANTIM QUE ELS AVITUALLAMENTS I CONTROLS DE PAS ESTIGUIN A PUNT.

CAL PORTAR CANTIMPLORA O AMPOLLA D'AIGUA I CALÇAT CÒMODE.