Finalizado

Vaya... este evento ya ha finalizado, pero te podemos ayudar a estar al día de los próximos eventos si te suscribes a nuestra newsletter. ¡Así podras reservar tu plaza a tiempo y saber qué hacen cerca de ti!

GAVÀMÓN 2025-Els Contrabandistes de llibres de Daraya-

Otros

  • GAVÀMÓN 2025-Els Contrabandistes de llibres de Daraya-
  • GAVÀMÓN 2025-Els Contrabandistes de llibres de Daraya-

Ciudad: Gavà

Lugar: Espai Maragall

Inicio: sábado 18 octubre 2025, 20:00 h

Ver descripción del evento
GAVÀMÓN XXI MOSTRA DRETS HUMANS DE GAVÀL’espectacle compta amb Laura Rosel interpretant el paper de periodista que estira el fil de... Leer más

GAVÀMÓN XXI MOSTRA DRETS HUMANS DE GAVÀ

L’espectacle compta amb Laura Rosel interpretant el paper de periodista que estira el fil de la història. Un acte de resistència col·lectiva contra el règim i la censura. És un espectacle que dona fe de la violència exercida des del poder per aturar la imaginació i la vitalitat d’un poble, en privar-lo de llegir i pensar. L’any 2015 la periodista Delphine Minoui va descobrir, a la pàgina de Facebook “Humans of Syria”, la fotografia d’una biblioteca secreta al cor de la ciutat de Darayya en plena guerra de Síria. Un refugi de paraules amb llibres recollits als carrers després de cada bombardeig. El fet la va colpir de tal manera que va decidir investigar sobre aquell grup de joves rebels que va bastir una fortalesa de paper al cor del caos.

Cia. Dau al Sec sota la direcció d’ Iban Beltran