Finalizado

Vaya... este evento ya ha finalizado, pero te podemos ayudar a estar al día de los próximos eventos si te suscribes a nuestra newsletter. ¡Así podras reservar tu plaza a tiempo y saber qué hacen cerca de ti!

He mort el pop

Teatro

  • He mort el pop
  • He mort el pop
  • He mort el pop

Ciudad: Sant Esteve de Palautordera

Lugar: Teatre Pare Casals

De sábado 25 mayo 2024, 20:00 h a 21:30 h

Ver descripción del evento
En commemoració dels 100 anys de la mort d’Àngel Guimerà i en motiu de l’any Guimerà 2024, Apunta Teatre i la Federació d'Ateneus de... Leer más

En commemoració dels 100 anys de la mort d’Àngel Guimerà i en motiu de l’any Guimerà 2024, Apunta Teatre i la Federació d'Ateneus de Catalunya, presenten l’espectacle “He mort el pop” en una dramatúrgia de Lluís-Anton Baulenas i que recull tres de les peces més rellevants de l’autor, Mar i cel (1888), Maria Rosa (1894) i Terra baixa (1897) en una desconstrucció de cadascun dels textos amb un tractament de comèdia on pretenem apropar la prolífica trajectòria de Guimerà des d’un altre punt de vista, la contemporització dels clàssics.

Un espectacle que té per essència contemporitzar temes recurrents de l’autor, com els conflictes passionals, la rebel·lió contra els poders establerts o l’empoderament de la dona. Una proposta universal amb l’objectiu d’apropar l’obra de Guimerà al públic actual en to de comèdia. Tres drames sobre les passions humanes, tres conflictes socials i classistes i tres desenllaços punyents i ben diferents. Un teatre vigent en tots els aspectes; pur espectacle representatiu del món d’avui.

Una paròdia amable sobre el món i els personatges d’Àngel Guimerà.

Dirigida per Marc Vilavella i amb els intèrprets Antonio del Valle, Bernat Cot / Francesc Marginet i Rafaela Rivas

Una producció d’Apunta Teatre, El Maldà i la Federació d'Ateneus de Catalunya