Finalizado

Vaya... este evento ya ha finalizado, pero te podemos ayudar a estar al día de los próximos eventos si te suscribes a nuestra newsletter. ¡Así podras reservar tu plaza a tiempo y saber qué hacen cerca de ti!

Inauguració del Gastromercat

Gastronómicos

  • Inauguració del Gastromercat

Ciudad: Montgat

Lugar: A l'entrada de El Mercat de Montgat

De miércoles 30 abril 2025, 18:00 h a 19:00 h

Ver descripción del evento
El Mercat de Montgat inaugura la 1a edició del Gastromercat amb Ada Parellada fent una xerrada sobre "Què pebrots significa l'alimentació... Leer más

El Mercat de Montgat inaugura la 1a edició del Gastromercat amb Ada Parellada fent una xerrada sobre "Què pebrots significa l'alimentació sostenible". T'ersperem a la inauguració d'aquest cicle d'activitats de tallers de cuina i xerrades d'alimentació!


Ada Parellada, filla de la Fonda Europa de Granollers, un establiment amb més de 250 anys d’història, va començar la seva trajectòria culinària al 1993 amb l'obertura de Semproniana, un local de menjars a l'Eixample de Barcelona. A través dels anys, ha creat una dotzena d'establiments de restauració, però avui dia només opera a Semproniana.

Autora d’una vintena de llibres, incloent-hi una novel·la Sal de vainilla (2012) i el seu darrer llibre, Conciliar cuina i vida (2023). També ha col·laborat amb diversos mitjans de comunicació, com Catalunya Ràdio, SER Catalunya i RTVE, on comparteix el seu coneixement sobre cuina i hàbits saludables.

Defensora del reciclatge alimentari, coordina el Gastrorecup, una campanya de la Generalitat de Catalunya contra el malbaratament a la restauració, i és patrona de la Fundació Espigoladors i la Fundació ASCA. Ha comissariat exposicions i ha realitzat xerrades educatives en alimentació a famílies amb infants, contribuint a la sensibilització sobre el malbaratament alimentari a nivell global.