Finalizado

Vaya... este evento ya ha finalizado, pero te podemos ayudar a estar al día de los próximos eventos si te suscribes a nuestra newsletter. ¡Así podras reservar tu plaza a tiempo y saber qué hacen cerca de ti!

L'Escudellòmetro - Castellar del Vallès

Teatro

  • L'Escudellòmetro - Castellar del Vallès
  • L'Escudellòmetro - Castellar del Vallès
  • L'Escudellòmetro - Castellar del Vallès

Ciudad: Castellar del Vallès

Lugar: Sala de Petit Format de l'Ateneu

De viernes 24 octubre 2025, 20:00 h a domingo 26 octubre 2025, 19:00 h

Ver descripción del evento
L'ESCUDELLÒMETRODe Santiago Rusiñol. Amb Pau Gómez Calvo.Sinopsis:Imaginem un escenari on de les aixetes de totes les llars flueix... Leer más

L'ESCUDELLÒMETRO

De Santiago Rusiñol. Amb Pau Gómez Calvo.

Sinopsis:

Imaginem un escenari on de les aixetes de totes les llars flueix sense límit escudella i carn d’olla.

Qui no en menjarà quan en tingui? Qui el refusarà, el plat de la democràcia, de la classe mitjana, de la llibertat? Ho podríem considerar una forma de renda bàsica alimentària?

Després d'un extens procés d'investigació, sorgeix una proposta per erradicar les desigualtats socials, col·locant la cuina popular al centre de la vida de les persones i repatriant l’escudella al paper que mereix en la nostra societat. Poble: estàs salvat!

A partir d’aquest deliri lúcid, es conforma un espectacle que reivindica la cuina popular com a motor de canvi, com a espai polític i cultural compartit. Després d’un procés d’investigació i dramatúrgia, la proposta esdevé un monòleg intens i ple d’ironia on el protagonista exposa la seva visió transformadora del món —entre la bogeria i la lucidesa— i ens convida a repensar la societat des d’una olla comuna.

L’Escudellòmetro és humor i crítica, és memòria i futur, és una escudella que bull en la imaginació per alimentar el pensament col·lectiu.



Horaris: Divendres 24 i dissabte 25, 20 h; diumenge 26, 18 h

Espai: Sala de Petit Format de l'Ateneu (C. Major, 13-15, Castellar del Vallès)

Preus: General, 10€; Joves i persones jubilades, 7€; Socis ETC, 4€

Destinataris: Públic general

Organitza: Esbart Teatral de Castellar del Vallès en col·laboració amb l'Embarral

Programa: Temporada estable d'arts escèniques i música - setembre-desembre 2025


Fitxa:

Text original: Santiago Rusiñol / Creació i interpretació: Pau Gómez Calvo / Direcció artística: Joan Maria Segura Bernadas / Assessorament artístic: Alba Valldaura Pascual / Producció musical: Marc Balsach Martí / Veu en off: Imma Colomer Marcet / Disseny d’il·luminació: Gemma Abellán Martínez / Disseny sonor: Quim Rifà Badia

Durada: 55 min

Tota la info de l'espectacle aquí.