Finalizado

Vaya... este evento ya ha finalizado, pero te podemos ayudar a estar al día de los próximos eventos si te suscribes a nuestra newsletter. ¡Así podras reservar tu plaza a tiempo y saber qué hacen cerca de ti!

Madama Butterfly (Òpera)

Música

  • Madama Butterfly (Òpera)

Ciudad: Figueres

Lugar: Sala Toni Montal - LA CATE

De jueves 14 enero 2021, 19:00 h a 22:30 h

Ver descripción del evento
jue. 14 ene.
19:00 h
Finalizado
Òpera en 4 actes Llibret deLuigi Illica i Giuseppe Giacosa Cantada en Italià Gravada enDiciembre2016desde el Teatre Alla Scala, Milà Durada... Leer más

Òpera en 4 actes

Llibret deLuigi Illica i Giuseppe Giacosa

Cantada en Italià

Gravada enDiciembre2016desde el Teatre Alla Scala, Milà

Durada aproximada: 3h20 (DCP en una part: inclou 2 mins d'entrevistes al principi,i entreacte de 20 minuts amb entrevistes a 01h12)

EQUIP CREATIU

Director musical Riccardo Chailly

Director d'escena Alvis Hermanis

Escenografia Alvis Hermanis i Leila Fteita

Vestuari Kristine Jurjane

Il·luminació Gleb Filshtinsky

Maestro del cor Bruno Casoni

EQUIP ARTÍSTIC

Madama Butterfly María José Siri

Suzuki Annalisa Stroppa

Kate Pinkerton Nicole Brandolino

F.B. Pinkerton Bryan Hymel

Sharpless (El cònsol) Carlos Álvarez

Goro Carlos Bosi

Yamadori Constantino Finucci

L'oncle Bonze Abramo Rosalen

Zakusidé Leonardo Galeazzi

El comissionat imperial Gabrielle Sagona

El registrador oficial Romano Dal Zovo

PRESENTACIÓ

És ben sabut que l'estrena de Madama Butterfly en La Scala el 1904 és un dels fiascos més famosos de la història de l'òpera. Per primera vegada des d'aquesta fatídica nit, Riccardo Chailly restaura la versió original de dos actes de Puccini a l'escenari de la Scala. "Tots creiem que coneixem aquesta òpera", escriu, però aquesta nova edició de la partitura original "ofereix descobriments continus". Inspirada en el teatre japonès Kabuki, aquesta nova producció màgica compta amb un elenc internacional d'estrelles.

“Va ser aquesta una representació rica en detalls, amb un profund i impressionant so i una enorme flexibilitat en els moments lírics, en particular durant l'exuberant evocació de l'alba de Nagasaki. L'Acte II ininterromput (posteriorment partit en dos per Puccini), es precipita inexorablement cap a la desaparició de Cio-*Cio-San "(Financial Times)