Finished

Wow ... this event is over, but we can help you keep up to date with the next events if you subscribe to our newsletter. So you can book your place on time and know what they do near you!

Madama Butterfly (Òpera)

Music

  • Madama Butterfly (Òpera)

City: Figueres

Place: Sala Toni Montal - LA CATE

From Thursday 14 January 2021, 19:00 h to 22:30 h

See description of the event
Thu 14 Jan
19:00 h
Finished
Òpera en 4 actes Llibret deLuigi Illica i Giuseppe Giacosa Cantada en Italià Gravada enDiciembre2016desde el Teatre Alla Scala, Milà Durada... Read more

Òpera en 4 actes

Llibret deLuigi Illica i Giuseppe Giacosa

Cantada en Italià

Gravada enDiciembre2016desde el Teatre Alla Scala, Milà

Durada aproximada: 3h20 (DCP en una part: inclou 2 mins d'entrevistes al principi,i entreacte de 20 minuts amb entrevistes a 01h12)

EQUIP CREATIU

Director musical Riccardo Chailly

Director d'escena Alvis Hermanis

Escenografia Alvis Hermanis i Leila Fteita

Vestuari Kristine Jurjane

Il·luminació Gleb Filshtinsky

Maestro del cor Bruno Casoni

EQUIP ARTÍSTIC

Madama Butterfly María José Siri

Suzuki Annalisa Stroppa

Kate Pinkerton Nicole Brandolino

F.B. Pinkerton Bryan Hymel

Sharpless (El cònsol) Carlos Álvarez

Goro Carlos Bosi

Yamadori Constantino Finucci

L'oncle Bonze Abramo Rosalen

Zakusidé Leonardo Galeazzi

El comissionat imperial Gabrielle Sagona

El registrador oficial Romano Dal Zovo

PRESENTACIÓ

És ben sabut que l'estrena de Madama Butterfly en La Scala el 1904 és un dels fiascos més famosos de la història de l'òpera. Per primera vegada des d'aquesta fatídica nit, Riccardo Chailly restaura la versió original de dos actes de Puccini a l'escenari de la Scala. "Tots creiem que coneixem aquesta òpera", escriu, però aquesta nova edició de la partitura original "ofereix descobriments continus". Inspirada en el teatre japonès Kabuki, aquesta nova producció màgica compta amb un elenc internacional d'estrelles.

“Va ser aquesta una representació rica en detalls, amb un profund i impressionant so i una enorme flexibilitat en els moments lírics, en particular durant l'exuberant evocació de l'alba de Nagasaki. L'Acte II ininterromput (posteriorment partit en dos per Puccini), es precipita inexorablement cap a la desaparició de Cio-*Cio-San "(Financial Times)