MAMMA MIA, QUIN TOC!

Teatro

  • MAMMA MIA, QUIN TOC!

Ciudad: Castellolí

Lugar: La Brillante (Castellolí)

Inicio: domingo 14 junio 2026, 18:00 h

Ver descripción del evento
JovAulí presenta…. “MAMMA MIA, QUIN TOC!” Un grup de persones coincideixen a la consulta de la doctora Cooper, una eminència especialitzada... Leer más

JovAulí presenta…. “MAMMA MIA, QUIN TOC!”

Un grup de persones coincideixen a la consulta de la doctora Cooper, una eminència especialitzada en Trastorn Obsessiu Compulsiu (TOC), amb l’objectiu de resoldre els seus… “problemes”.

La doctora no arriba mai a la consulta i, obligats a compartir l’espera i els seus TOCs tan particulars i diferents, la seva desesperació es transforma en una inesperada teràpia de grup plena de moments delirants, còmics, tendres i sorprenents.

Una adaptació de l’obra de Laurent Baffie amb cançons de Mamma mia, dirigida per Maria Berenguer.

Amb Alma Fernández, Guerau Carles, Èrika Brunet, Nausica Guix, Vinyet Borràs, Anna Vila, Jan Estrada, Clara Ontiveros i Elga Carles.

I la col·laboració musical del grup de combo de l’Escola de Música de Castellolí, format pel Marc Ruiz i l’Otger Carles, dirigits per Mireia Castells.