Finalizado

Vaya... este evento ya ha finalizado, pero te podemos ayudar a estar al día de los próximos eventos si te suscribes a nuestra newsletter. ¡Así podras reservar tu plaza a tiempo y saber qué hacen cerca de ti!

Ruta al Castell de Santa Florentina. De Casa Forta a fortalesa neomedieval

Familiar

  • Ruta al Castell de Santa Florentina. De Casa Forta a fortalesa neomedieval

Ciudad: Canet de Mar

Lugar: Punt de trobada: Riera del Pinar. Parada del carrilet

De sábado 4 octubre 2025, 9:50 h a 11:00 h

Ver descripción del evento
Ens endinsarem a la mansió d’estiueig de Ramon de Montaner i Vila, propietari de la Casa Forta de Canet, que a finals de segle XIX... Leer más

Ens endinsarem a la mansió d’estiueig de Ramon de Montaner i Vila, propietari de la Casa Forta de Canet, que a finals de segle XIX va encarregar al seu nebot Lluís Domènech i Montaner la restauració i ampliació de l’immoble.

Durant el recorregut veurem gran quantitat d'elements escultòrics realitzats per artistes modernistes consagrats com Antoni Samarra, Carles Flotats i Dídac Massana, així com vitralls i enteixinats policromats de gran qualitat que confereixen a l'immoble un clar aire medieval. I per acabar, ens aturarem a l’antiga capella de Santa Florentina i a la cripta funerària del Castell, l’autèntica joia modernista de Canet de Mar.

Visita guiada pel Centre d'Estudis Lluís Domènech i Montaner

Cal estar a la parada del carrilet 10 minuts abans de l'horari d'inici de la ruta.