Finalitzat

Ostres... aquest esdeveniment ja ha finalitzat, però et podem ajudar a estar al corrent dels pròxims esdeveniments si et subscrius a la nostra newsletter. Així podràs reservar la teva entrada a temps i saber què fan a prop teu!

3,2,1...ZERO. Funció 100. Cia. La Jarra Azul.

Culturals, Teatre

  • 3,2,1...ZERO. Funció 100. Cia. La Jarra Azul.
  • 3,2,1...ZERO. Funció 100. Cia. La Jarra Azul.
  • 3,2,1...ZERO. Funció 100. Cia. La Jarra Azul.

Ciutat: Barcelona

Lloc: SCE La Lira de Sant Andreu

Inici: dimecres 17 de desembre 2025, 20:00 h

Veure descripció de l'esdeveniment
3,2,1...ZERO contra la violència de gènere, arriba a la seva funció número 100.Aquesta producció de La Jarra Azul, és un espectacle... Llegir més

3,2,1...ZERO contra la violència de gènere, arriba a la seva funció número 100.

Aquesta producció de La Jarra Azul, és un espectacle que va néixer un 25 de novembre, dia internacional contra la violència de gènere, per iniciativa del Punt d'Informació i Atenció a la Dona del districte de Sant Andreu i que no ha parat de girar fins al dia d'avui, per conscienciar i lluitar contra la violència masclista.

L'espectacle, que incorpora textos del dramaturg Antonio Morcillo i del monologuista Toni Cano, juntament amb els dels intèrprets i el director, ha girat per Catalunya, Mèxic i Xile.

La funció número 100 se celebrarà al cor de Sant Andreu, després de passar per Corbera de Llobregat, Viladrau, Montmeló, Castelldefels, Hospitalet de Llobregat, Malgrat de mar, Mataró, Caldes de Montbui, Badalona, Vilanova del Vallès, Vallromanes, Alpicat, Centelles, Igualada, Olesa, Vacarisses, St. Llorenç Savall, Premià de Dalt, Sant Quirze del Vallès, Sant Carles de la Ràpita, Manresa, Badia del Vallès, La Llagosta, Amposta, Sort, Cunit, Montornès, Gavà, Sant Boi de Llobregat, Roses, Palau de Plegamans, Matadepera i diversos escenaris de la ciutat de Barcelona. 

FITXA ARTÍSTICA

Textos: Toni Cano, Ôscar García, Laura Maria González, Antonio Morcillo, Sandra Pujales i María Ramírez.

Direcció: Ôscar García Recuenco.

Repartiment: Carles Araguz, Laura María González, Sandra Pujales i Maria Ramírez.

Assessorament coreogràfic: Anna Llombart i Xavi Palomino.

Disseny de llums: Nacho López.

Col·laboració musical: Muna Zul.

Fotografia: Cristina Raso.

Durada: 60 minuts.

Preu: 2€, per regulació d'aforament.