Finalitzat

Ostres... aquest esdeveniment ja ha finalitzat, però et podem ajudar a estar al corrent dels pròxims esdeveniments si et subscrius a la nostra newsletter. Així podràs reservar la teva entrada a temps i saber què fan a prop teu!

Commemoració del Dia Internacional de la Dona. Representació de l'obra "Males Dones"

Teatre

  • Commemoració del Dia Internacional de la Dona. Representació de l'obra "Males Dones"
  • Commemoració del Dia Internacional de la Dona. Representació de l'obra "Males Dones"
  • Commemoració del Dia Internacional de la Dona. Representació de l'obra "Males Dones"

Ciutat: Pallejà

Lloc: Sala Pal·ladius

De divendres 14 de març 2025, 19:30 h a 21:00 h

Veure descripció de l'esdeveniment
Vas poder assistir al sopar del 25-N i vas gaudir 20’ de la Melancòmica? L’espectacle et va resultar curt? Ara et portem l’obra sencera... Llegir més

Vas poder assistir al sopar del 25-N i vas gaudir 20’ de la Melancòmica? L’espectacle et va resultar curt? Ara et portem l’obra sencera per gaudir de 100 minuts sent Males Dones!!!

A partir de 16 anys.

Un espectacle per riure, reflexionar i empoderar-se celebrant la força de totes les dones que estem orgulloses de ser les anomenades Males Dones

Sinopsis.

Som dones que ens trobem en un món constantment canviant però encara encallat en comportaments "de tota la vida". De sobte s'espera de nosaltres certes coses, es parla sempre de certs temes i tenim la sensació que fem el que fem, ho fem malament...

Perquè som males dones, males mares i males feministes. Però les anomenades "males dones” no són ni més ni menys que totes aquelles dones lliures, que no es conformen amb el rol que la societat patriarcal espera d'elles: ser submises, obedients i callades. No sigui que molestin!

Per això, sense pèls a la llengua, parlarem de la nostra realitat, les desigualtats i pressions de tota dona (i homes!). Però també donarem veu a les dones que la història ens ha explicat que són males: bruixes, que volen dominar el món... o simplement fan el que volen.


* Els usuaris que no assisteixin a la representació no tindran dret a la devolució de cap import.

Només es podrà efectuar la devolució dels imports de les entrades en casos excepcionals de força major, prèvia justificació documental per part de l’interessat.