Finalitzat

Ostres... aquest esdeveniment ja ha finalitzat, però et podem ajudar a estar al corrent dels pròxims esdeveniments si et subscrius a la nostra newsletter. Així podràs reservar la teva entrada a temps i saber què fan a prop teu!

(Festival Nec) GUILLEM ROMA + COBLA MARINADA

Concerts, Culturals

  • (Festival Nec)   GUILLEM ROMA + COBLA MARINADA

Ciutat: Calella

Lloc: Far de Calella

De divendres 8 d’agost 2025, 22:00 h a 23:30 h

Veure descripció de l'esdeveniment
GUILLEM ROMA + COBLA MARINADA Una suma inèdita entre el músic Guillem Roma i la Cobla Marinada porta el so de la cobla de viatge per... Llegir més

GUILLEM ROMA + COBLA MARINADA 


Una suma inèdita entre el músic Guillem Roma i la Cobla Marinada porta el so de la cobla de viatge per llocs inesperats i màgics! El NEC comptarà amb una de les poques actuacions conjuntes que es faran al país.

L’electrònica, els ritmes balcànics o les antigues festes d’envelat amb orquestres de ball com les de Xavier Cugat, es troben en aquesta fusió sorprenent entre la sonoritat de la Cobla i les cançons de Guillem Roma. Una proposta potent i emocionant que va enlluernar en la preestrena a la Fira Mediterrània. La connexió que ha fluït entre la frescor de Guillem Roma i la Cobla Marinada, amb els arranjaments i direcció de Vicenç Martí, converteixen aquesta trobada en una experiència explosiva.

L’espectacle compta amb una posada en escena cuidada al detall, amb 16 músics a l’escenari i tots els elements necessaris per descobrir aquest món de colors i sonoritats noves de la música de Guillem Roma i el so de la Cobla.

A l’escenari de les Arts:

De 21.00 a 22.00 h i després del concert de Guillem Roma i la Cobla Marinada, actuació del grup Unison. Layla Akbal & Jorge Quesada, fusió entre el que és contemporani i l’avantguarda, la tradició i l’electrònica. Un miscel·lani únic d’alta qualitat artística i expressiva en un viatge sonor immersiu excepcional.