Finalitzat

Ostres... aquest esdeveniment ja ha finalitzat, però et podem ajudar a estar al corrent dels pròxims esdeveniments si et subscrius a la nostra newsletter. Així podràs reservar la teva entrada a temps i saber què fan a prop teu!

LA CUINA

Teatre

  • LA CUINA
  • LA CUINA
  • LA CUINA

Ciutat: Molins de Rei

Lloc: Foment Cultural i Artístic

De diumenge 18 de gener 2026, 18:00 h a 19:40 h

Veure descripció de l'esdeveniment
La història d’un restaurant emblemàtic que intenta sobreviure a Barcelona. Entre plats, olles i amenaces, comença una jornada laboral... Llegir més

La història d’un restaurant emblemàtic que intenta sobreviure a Barcelona.

Entre plats, olles i amenaces, comença una jornada laboral a la cuina del Minvant, l’històric restaurant de menús de la família Marango, que ha passat de generació en generació, al barri del Raval de Barcelona. Abans, era una de les cuines més reconegudes de la capital, i ara intenta sobreviure a la pressió turística i especulativa d’aquesta ciutat. Fins on podrà bullir l’olla? Dins aquesta cuina plena de fissures, el món és un restaurant. L’actriu i dramaturga Laura Aubert, i la companyia Els Pirates Teatre, s’inspiren en el clàssic contemporani La cuina, d’Arnold Wesker, per reubicar el drama en la Barcelona dels nostres dies i acostar-lo a la seva teatralitat, farcida de música i de fregolismes vertiginosos. A través de la vida de cuiners, cambrers, xefs o empresaris veiem com la ciutat esdevé cada cop més hostil pels qui l’habiten.  


Autoria: Laura Aubert

Inspirada en La cuina d’Arnold Wesker, a partir de la traducció de Jordi Bordas i Coca

Direcció: Adrià Aubert

Repartiment: Laura Aubert, Bernat Cot, Núria Cuyàs, Ricard Farré i Laura Pau