Finalitzat

Ostres... aquest esdeveniment ja ha finalitzat, però et podem ajudar a estar al corrent dels pròxims esdeveniments si et subscrius a la nostra newsletter. Així podràs reservar la teva entrada a temps i saber què fan a prop teu!

La Cuina Làctica del Divinum: Un Viatge a través de les essències del formatge amb Joan Morillo del restaurant Divinum (Girona)

Altres, Culturals, Familiar, Gastronòmics

  • La Cuina Làctica del Divinum: Un Viatge a través de les essències del formatge amb Joan Morillo del restaurant Divinum (Girona)

Ciutat: Girona

Lloc: Passeig de la Devesa, 17001

De diumenge 16 de març 2025, 16:00 h a 16:45 h

Veure descripció de l'esdeveniment
La Cuina Làctica del Divinum: Un Viatge a través de les essències del formatge amb Joan Morillo del restaurant Divinum (Girona) (Espai... Llegir més

La Cuina Làctica del Divinum: Un Viatge a través de les essències del formatge amb Joan Morillo del restaurant Divinum (Girona) (Espai Sentits)


Activitat dins el marc del Fòrum del Formatge Artesà i Català, 15 i 16 de Març 2025, Passeig de la Devesa, Girona.

https://forumdelformatge.cat/