Finalitzat

Ostres... aquest esdeveniment ja ha finalitzat, però et podem ajudar a estar al corrent dels pròxims esdeveniments si et subscrius a la nostra newsletter. Així podràs reservar la teva entrada a temps i saber què fan a prop teu!

Visita guiada a la Falla del Guix, roques i minerals

Altres, Caminada

  • Visita guiada a la Falla del Guix, roques i minerals
  • Visita guiada a la Falla del Guix, roques i minerals
  • Visita guiada a la Falla del Guix, roques i minerals

Ciutat: Sallent

Lloc: Centre Visitants del Geoparc de la Catalunya Central

De dissabte 28 de setembre 2024, 10:30 h a dimecres 31 de desembre 2025, 13:30 h

Veure descripció de l'esdeveniment
Descobreix la història geològica de la Catalunya Central en una interessant passejada per explorar les característiques geològiques... Llegir més

Descobreix la història geològica de la Catalunya Central en una interessant passejada per explorar les característiques geològiques de la zona. Acompanya’ns en una caminada de 4 km amb el guiatge que t’explicarà com les roques del Bages han estat modelades pel pas del temps, l’aigua i els moviments tectònics.

Aquesta sortida és accessible per a totes les edats i nivells d’interès, oferint una oportunitat única per connectar amb la geologia de la regió de manera amena i educativa.

Lloc d'inici: Centre de visitants del Geoparc de la Catalunya Central

Cal inscripció prèvia