Beendet

Oh... diese Veranstaltung ist bereits beendet, aber wir können dir helfen, auf dem Laufenden zu bleiben, wenn du dich für unseren Newsletter anmeldest. So kannst du deinen Platz rechtzeitig reservieren und erfährst, was um dich herum los ist!

Premis Atrapallibres i Protagonista Jove - Trobades de Jurats a Manresa

Kulturell

  • Premis Atrapallibres i Protagonista Jove - Trobades de Jurats a Manresa

Stadt: Manresa

Ort: Auditori del Conservatori Municipal de Música de Manresa (c/Ignasi Balcells, 12-14)

Aus Dienstag 9 April 2024, 9:30 h bis Dienstag 16 April 2024, 11:00 h

Veranstaltungsbeschreibung anzeigen
Els dies 9, 11, 15 i 16 d'abril de 2024 celebrarem les Trobades de Jurats dels Premi Atrapallibres i Protagonista Joves a Manresa,... Mehr lesen

Els dies 9, 11, 15 i 16 d'abril de 2024 celebrarem les Trobades de Jurats dels Premi Atrapallibres i Protagonista Joves a Manresa, ciutat amfitriona dels Premis. Els infants i joves participants podran conèixer altres membres del jurat com ells i compartir una estona amb els autors/es, traductors/es o editors/es de les obres finalistes. 

Ho farem concretament a l'auditori del Conservatori Municipal de Música de Manresa (c/Ignasi Balcells, 12-14)


Programació

9 d'abril (9.30h) - Categoria 9 anys. 

Amb la participació de Marina Sáez, Salvador Comelles, J.N. Santaeulàlia i Luciano Lozano. 

11 d'abril (9.30h) - Categoria 10 anys.

Amb la participació d'Oriol Canosa, Cuchu, Miquel Desclot i Anna Font.

15 d'abril (9.30h) - Categoria 11 anys.

Amb la participació de Jaume Copons, Pep Puig, Mercè López i Marianne Kaurin (per confirmar).

16 d'abril (9.30h) - Categories del Premi Protagonista Jove.

Amb la participació de Teresa Muñoz, Georgina Dalmau, Mercè Ubach i Oriol González Tura. 


A totes les sessions comptarem amb la conducció d'Ada Cusidó. 


Important:

  • Només es podran inscriure a les trobades grups que estan participant en aquella categoria dels Premis Atrapallibres o Protagonista Jove.
  • Es poden adquirir un màxim de 60 entrades per centre o entitat (escola, institut, biblioteca, etc.). Per qüestions de limitació de la plataforma, que només admet una reserva de 50 entrades per compra, en cas de necessitar-ne més de 50, s'haurà de fer en 2 vegades.
  • La inscripció és totalment gratuïta, però hi ha límit d'aforament. Podreu reservar les entrades a partir del dia 1 de febrer a les 13 hNo badeu!


Si teniu alguna dubte o incidència podeu enviar un correu a [email protected].


Moltes gràcies per acompanyar-nos!