🍻🎶 Ja és aquí una nova edició d’un dels actes més emblemàtics de la Festa Major del Centre de l’Hospitalet!
Un recorregut a peu pels carrers del barri, carregat de bon ambient, música per animar el camí i, com no podia faltar, una cervesa ben freda per gaudir-la entre amics i veïns. 🔥🫶
🎟 Amb l’entrada inclou:
Samarreta oficial
Got reutilitzable
5 tiquets de cervesa
📍 Recollida del material:
A la Plaça de l’Ajuntament, el dissabte 20 de juny, a partir de les 17.30 h.
🛒 Venda d’entrades:
A partir del 5 de juny, des de les 17.30 h, fins a esgotar existències.
🍺🎉 No t’ho pensis gaire… prepara’t per ballar, brindar i viure la Festa Major com es mereix. T’hi esperem!