Beendet

Oh... diese Veranstaltung ist bereits beendet, aber wir können dir helfen, auf dem Laufenden zu bleiben, wenn du dich für unseren Newsletter anmeldest. So kannst du deinen Platz rechtzeitig reservieren und erfährst, was um dich herum los ist!

Concert amb la Cobla Ciutat de Girona - XVIII APLEC COMARCAL DE LA SARDANA D'OSONA A LESQUIROL

Musik

  • Concert amb la Cobla Ciutat de Girona - XVIII APLEC COMARCAL DE LA SARDANA D'OSONA A LESQUIROL
  • Concert amb la Cobla Ciutat de Girona - XVIII APLEC COMARCAL DE LA SARDANA D'OSONA A LESQUIROL
  • Concert amb la Cobla Ciutat de Girona - XVIII APLEC COMARCAL DE LA SARDANA D'OSONA A LESQUIROL

Stadt: L'Esquirol

Ort: Pavelló municipal de L'Esquirol

Aus Samstag 5 Juli 2025, 18:00 h bis 20:00 h

Veranstaltungsbeschreibung anzeigen
Concert de sardanes que tindrà lloc en el marc incomparable de L'Esquirol. La cobla Ciutat de Girona, reconeguda per la seva qualitat... Mehr lesen

Concert de sardanes que tindrà lloc en el marc incomparable de L'Esquirol. La cobla Ciutat de Girona, reconeguda per la seva qualitat i trajectòria, ens oferirà un programa ric i variat, amb especial dedicació a les composicions de músics que han format part de la pròpia formació al llarg dels anys.

Abans de començar formalment el concert, i com a homenatge a la pròpia història de la cobla, s’interpretarà un curt i un llarg del “Foc de Castelló”, sardana emblemàtica que la cobla va popularitzar en els seus inicis i que forma part indissociable del seu llegat.

Primera part

Obres compostes per antics i actuals membres de la cobla Ciutat de Girona

1. Tortellà 1908 – Marcel Sabater (Antic director de la cobla)

2. Ciutat de Girona, parada obligada – Esteve Molero (Director actual de la cobla, Suite d’obligades)

3. Santa Brígida – Agustí Pedrico (Antic contrabaix de la cobla)

4. Foixà – Josep Coll i Ferrando (Actual tenora de la cobla)

5. El swing de la Ciutat – Felip Morales (Actual tible de la cobla)

Segona part

1. Poble enyorat – Jaume Pons

2. Vinyes de ma terra – Amadeu Escoda

3. L’Antoni i la Teresa – Josep Farràs

4. L’Esquirol sardanista (preestrena)– Carles Santiago

5. Niu d’amor – Ricard Viladesau

6. La nostra cobla – Felip Morales

Bis final: La Santa Espina – Enric Morera