Beendet

Oh... diese Veranstaltung ist bereits beendet, aber wir können dir helfen, auf dem Laufenden zu bleiben, wenn du dich für unseren Newsletter anmeldest. So kannst du deinen Platz rechtzeitig reservieren und erfährst, was um dich herum los ist!

Gola

Theater

  • Gola
  • Gola
  • Gola

Stadt: Sant Esteve de Palautordera

Ort: Teatre Pare Casals

Aus Sonntag 9 November 2025, 18:30 h bis 20:30 h

Veranstaltungsbeschreibung anzeigen
No para, no para. Vol assaborir-ho tot. I salta, superficialment, per sobre les coses. No siguis egoista. Quina vergonya. Tapa’t la... Mehr lesen

No para, no para. Vol assaborir-ho tot. I salta, superficialment, per sobre les coses. No siguis egoista. Quina vergonya. Tapa’t la boca que se’t veuen les dents. Es va fer petit, petit... i ara és un expert en complaure a tothom. Aprofitant-ne els beneficis, és clar. Un hàbil arlequí. Mira’l, salta d’aquí cap allà evitant, d’aquesta manera, parar un moment i observar tot el que l’envolta. Ell és feliç en la fantasia. Balla perquè ja no recorda qui és. Ningú ho recorda. Ara ja només s’esforça per a què el mirin. No hi pot fer més. No para, no para. Aconseguir ser vist, encara que sigui oferint una pobra imatge, l’allibera de la torturant tirania de la insignificança.

  • Edat recomanada: A partir de 14 anys
  • Creació i direcció: Pau Matas Nogué i Oriol Pla Solina
  • Intèrpret: Oriol Pla
  • Una producció del Festival Temporada Alta i el Teatre Nacional de Catalunya