Musik, Theater
Stadt: Pineda de Mar
Ort: Pineda de Mar
Aus Sonntag 28 Oktober 2018, 18:00 h bis 20:00 h
Adaptació lliure de l’òpera de Mozart La flauta màgica. Una versió de teatre i música a cappella, és a dir, només veus. La part instrumental passa també a través de les veus i els cants dels intèrprets en unes polifonies adaptades i originals per a aquesta proposta.
«Mozart ens expressa de forma neta i precisa que és gràcies al poder de la música (de l’art) que els personatges podran travessar alegres la fosca nit de la por».
Aquesta idea, amb què la Companyia Dei Furbi sintetitza l’obra de Mozart i que escull com a fil conductor, fa que l’especulació absolutista entre el Bé i el Mal no es pugui observar més que des del seu pla simbòlic. Tanmateix, Dei Furbi ha salpebrat el conjunt amb una gran dosi d’humor, que fa que aquest muntatge de qualitat sigui altament recomanable per als grans amants de la broma i la diversió.
Guanyadora del Premi MAX al Millor Espectacle de Teatre Musical 2014, i el Premio del Público 2015 a la Muestra Internacional de Teatro Cómico de Cangas.
Dramatúrgia i direcció: Gemma Beltran
Direcció musical: David Costa
Actors: Toni Vinyals, Joana Estebanell, Marc Pujol, Robert González, Anna Herebia i Marc Vilavella