Beendet

Oh... diese Veranstaltung ist bereits beendet, aber wir können dir helfen, auf dem Laufenden zu bleiben, wenn du dich für unseren Newsletter anmeldest. So kannst du deinen Platz rechtzeitig reservieren und erfährst, was um dich herum los ist!

Llavors de fonoll - Festival Càntut

Kino, Kulturell

  • Llavors de fonoll - Festival Càntut

Stadt: Cassà de la Selva

Ort: La Sala del Centre Recreatiu

Anfang: Samstag 20 November 2021, 17:30 h

Veranstaltungsbeschreibung anzeigen
Llavors de fonoll Presentació, documental i actuació Dissabte 20 de novembre La Sala del Centre Recreatiu A 2/4 de 6 de la tarda Gratuït... Mehr lesen

Llavors de fonoll

Presentació, documental i actuació

Dissabte 20 de novembre

La Sala del Centre Recreatiu

A 2/4 de 6 de la tarda

Gratuït (inscripció prèvia)


Espigolades del Calendari Folklòric de Mallorca

Presentació oficial a Catalunya

“El folklore, reblit de notícies menudes i aromàtiques com a llavors de fonoll, m’ha permès guaitar a través de variadíssims finestrons, els paisatges interiors de l’ànima mallorquina”.

Al llarg de la seva vida, el folklorista Rafel Ginard (1899-1976) va recopilar mots, cançons i tonades, cantarelles i dites mallorquines. En aquesta presentació seguirem les passes de la seva tasca, mitjançant una introducció a la seva figura, la projecció del documental La feina que no s’acaba mai. El cançoner popular de Mallorca, i l’espectacle de Llavors de fonoll: un recital de glosa improvisada i cançó, i visuals en directe.


Carme Castells i Joana M. Serra, presentació

Natàlia Tascón, veu (cançó)

Carles Seguí, guitarra

Miquel Àngel Adrover, veu (glosa improvisada)

Fundació Mallorca Literària, producció

Atzur (Carme Gomila i Odile Carbantes), arts visuals


Documental

Direcció: Cesc Mulet (Perifèrica Produccions)

Any: 2017


www.mallorcaliteraria.cat


Nota: Caldrà accedir al recinte, com a molt tard, deu minuts abans de començar l’activitat. En cas contrari, es perdrà la reserva.