Beendet

Oh... diese Veranstaltung ist bereits beendet, aber wir können dir helfen, auf dem Laufenden zu bleiben, wenn du dich für unseren Newsletter anmeldest. So kannst du deinen Platz rechtzeitig reservieren und erfährst, was um dich herum los ist!

LLORET CONTRA L'LGTBIfòbia

Andere

  • LLORET CONTRA L'LGTBIfòbia

Stadt: Lloret de Mar

Ort: Teatre Municipal de Lloret de Mar

Aus Sonntag 17 Mai 2026, 19:00 h bis 21:00 h

Veranstaltungsbeschreibung anzeigen
Lloret contra l'LGTBIfòbia📅 Diumenge, 17 de maig de 2026 - Dia Internacional contra la LGTBIfòbia🕖 19.00 h📍 Teatre de Lloret de Mar🎟... Mehr lesen

Lloret contra l'LGTBIfòbia

📅 Diumenge, 17 de maig de 2026 - Dia Internacional contra la LGTBIfòbia

🕖 19.00 h

📍 Teatre de Lloret de Mar

🎟 Entrada gratuïta amb reserva prèvia


Lloret de Mar se suma al Dia Internacional contra l'LGTBIfòbia amb un acte especial que combinarà reflexió, testimonis i arts escèniques per visibilitzar la realitat del col·lectiu LGTBIQ+ i continuar avançant cap a una societat més lliure i diversa.

La vetllada estarà conduïda per Clover Bish, l’única dona concursant de Drag Race España, i inclourà un col·loqui-entrevista entre Carla Antonelli, senadora de Más Madrid i referent històrica de l’activisme trans a Espanya, i el periodista lloretenc de RTVE, Daniel Borrego. 

L’acte també comptarà amb diferents propostes artístiques, com una impactant peça de pèrtiga xinesa amb Joan Pallàs, inspirada en relats reals d’agressions LGTBIfòbiques, i una performance de Narcissa Dolish, concursant de Miss Travesti Costa Brava 2025, que aborda l’assassinat d’una persona LGTBIQ+. 

Durant la vetllada es farà el lliurament del Premi Tortuga d’Or, un reconeixement al compromís amb els drets i la visibilitat del col·lectiu LGTBIQ+.

Organitza: PLURALS, Associació LGTBIQ+ de Lloret de Mar i Ajuntament de Lloret de Mar.