Beendet

Oh... diese Veranstaltung ist bereits beendet, aber wir können dir helfen, auf dem Laufenden zu bleiben, wenn du dich für unseren Newsletter anmeldest. So kannst du deinen Platz rechtzeitig reservieren und erfährst, was um dich herum los ist!

TALLER DE COSMÈTICA NATURAL: after sun i loció repel·lent antimosquits

Kulturell, Ausbildung

  • TALLER DE COSMÈTICA NATURAL: after sun i loció repel·lent antimosquits
  • TALLER DE COSMÈTICA NATURAL: after sun i loció repel·lent antimosquits

Stadt: Montornès del Vallès

Ort: Casal de Cultura de Montornès del Vallès (av. del Riu Mogent, 2)

Aus Dienstag 12 Juli 2022, 18:00 h bis 20:00 h

Veranstaltungsbeschreibung anzeigen
En aquest taller prepararem un gel after-sun refrescant per aplicar després de prendre el sol o de fer un bany. També farem una loció... Mehr lesen

En aquest taller prepararem un gel after-sun refrescant per aplicar després de prendre el sol o de fer un bany. També farem una loció antimosquits per a poder estar amb tranquil•litat a la terrassa del bar! Després del taller t'emportaràs els dos productes i un dossier amb tota la informació per a repetir-ho a casa.


Cal portar un pot de  mínim 100ml (preferiblement de vidre) i una ampolla amb dosificador en esprai de mínim 80-100ml.


Taller impartit per: Laura Flores, @mulasupracosmetica.


Preu: 5,25/ 7 €, amb bonificacions disponibles.

Cost del material: 6 €, a pagar directament a la tallerista.