Beendet

Oh... diese Veranstaltung ist bereits beendet, aber wir können dir helfen, auf dem Laufenden zu bleiben, wenn du dich für unseren Newsletter anmeldest. So kannst du deinen Platz rechtzeitig reservieren und erfährst, was um dich herum los ist!

Tast amb Salvador Garcia-Arbós

Kulturell, Gastronomisch

  • Tast amb Salvador Garcia-Arbós

Stadt: Barcelona

Ort: Bodega Cal Pep (c/ Verdi, 141)

Aus Donnerstag 20 November 2025, 20:00 h bis 23:00 h

Veranstaltungsbeschreibung anzeigen
TAST DE PRESENTACIÓ DE LA CARTA EFÍMERA #25Teoria i pràctica del porró: 5 vins per beure a galetLa Baula* convida a la Bodega Cal Pep... Mehr lesen

TAST DE PRESENTACIÓ DE LA CARTA EFÍMERA #25

Teoria i pràctica del porró: 5 vins per beure a galet


La Baula* convida a la Bodega Cal Pep del barri de Gràcia el periodista, escriptor i gastropredicador Salvador Garcia-Arbós, autor d'Història galàctica del porró (Vibop Edicions, col·lecció Envinats), un manifest brillant i deliciosament escrit en què recorre la història d'aquest "objecte de disseny perfecte" i en reivindica el valor social:

"Beure amb porró és un acte net, per no dir pur. És promiscu, però sense tocaments ni intercanvi de fluids. No és un acte sexual. El porró ha estat i serà una forma cordial, ecològica i econòmica de compartir. [...] El dia que es prengui consciència que el got fomenta l'individualisme i l'egoisme, tornarà el porró."     

Parlarem de porrons i de porrones, en descobrirem els orígens i curiositats, constatarem la diferència entre carlins i liberals, comptarem titius i passarem una bona estona en el que serà l'últim tast de La Baula del 2025! Te'l perdràs??  


ELS VINS:

5 vins ideals per beure amb porró seleccionats en col·laboració amb Garcia-Arbós. No patiu que també hi haurà copes i pitets per a qui en vulgui!!


LA TECA** (especialitats de Cal Pep per compartir):

Gilda d'anxova 

Pa amb tomàquet

Seitons de la casa

Taula de formatges

Assortiment d'embotits

Torrada d'escalivada

Lacón

Patates Cal Pep

Ous al plat 

Hummus

Capipota

Orella

Pastís de formatge casolà amb carquinyolis 


Places limitades! Reserva la teva!


*La Baula és un projecte cultural independent per millorar l'oferta de vi català als restaurants i impulsar-ne el consum. Es materialitza a través de tastos de vins associats a una carta efímera. Cada mes, en un restaurant diferent i amb un convidat diferent. Pots seguir la iniciativa al perfil d'Instagram @labaulavi i al lloc web www.labaulavi.cat

**Fes-nos saber si tens cap al·lèrgia o intolerància enviant un correu a [email protected]