Beendet

Oh... diese Veranstaltung ist bereits beendet, aber wir können dir helfen, auf dem Laufenden zu bleiben, wenn du dich für unseren Newsletter anmeldest. So kannst du deinen Platz rechtzeitig reservieren und erfährst, was um dich herum los ist!

Vespres de Jazz - Lluís Coloma & His Musical Troupe 5

Konzerte, Musik

  • Vespres de Jazz - Lluís Coloma & His Musical Troupe 5

Stadt: Barcelona

Ort: Teatre Lluïsos d'Horta

Anfang: Samstag 18 Mai 2024, 21:00 h

Veranstaltungsbeschreibung anzeigen
Vespres de Jazz us convida al concert de LLUÍS COLOMA & HIS MUSICAL TROUPE 5, que presentarà el seu nou disc TRIP TO EVERYWHERE,... Mehr lesen

Vespres de Jazz us convida al concert de LLUÍS COLOMA & HIS MUSICAL TROUPE 5, que presentarà el seu nou disc TRIP TO EVERYWHERE, amb

  • Lluís Coloma – Piano
  • Manolo Germán - Contrabaix
  • Arnau Julià – Bateria
  • Hector Martin - Guitarra
  • Toni Saigi “Chupi" – Teclats

Ara fa 20 anys, Lluís Coloma va començar un viatge musical que l’ha portat a tocar als escenaris més importants de tot al món, dintre de l’escena del piano de Blues i Boogie Woogie. A més, ho ha fet creant un llenguatge propi i personal.

Músic inquiet, actualment es troba en un moment d’explosió creativa en la seva carrera, trencant esquemes i límits musicals. Un punt d’inflexió, on de forma natural crea temes que sonen orgànics i originals. Composicions que evoquen un imaginari èpic, cinematogràfic… que et fan sortir del pensament conceptual i et transporten de manera directa i involuntària a una dimensió sensitiva i dinàmica. Totes elles lligades amb el fil conductor del Blues i d’un batec rítmic comú, que apareix trepidant inclús en tempos lents.

Una música captivadora i ballable, amb un llenguatge clar i contundent, treballada de forma artesanal i plena de detalls, que la fan rica en sensacions i matisos; arrelada en la tradició del Blues, el Boogie Woogie, el Rock & Roll, la Música Clàssica, la Música Country… que són simplement el punt de partida per transitar per nous camins que porten a espais sonors inexplorats.

Amb la incorporació de nous instruments com la percussió i un quartet de corda, ens presenta la seva “Musical Troupe”, on reuneix, renova i reinventa les seves formacions habituals per aconseguir moltes més textures i colors, tot portant al present una música que sovint s’associa al passat.

La impecable i perfecta producció del prestigiós guitarrista i productor Jaime Stinus, és sens dubte una peça clau per què aquest disc soni modern, actual i innovador, sense perdre les profundes arrels tradicionals, i estirant-lo musicalment més enllà del previsible.