Beendet

Oh... diese Veranstaltung ist bereits beendet, aber wir können dir helfen, auf dem Laufenden zu bleiben, wenn du dich für unseren Newsletter anmeldest. So kannst du deinen Platz rechtzeitig reservieren und erfährst, was um dich herum los ist!

Campament ibèric del Cogulló (recreació històrica) - Cap de setmana ibèric

Andere, Kulturell, Vertraut, Parteien

  • Campament ibèric del Cogulló (recreació històrica) - Cap de setmana ibèric
  • Campament ibèric del Cogulló (recreació històrica) - Cap de setmana ibèric
  • Campament ibèric del Cogulló (recreació històrica) - Cap de setmana ibèric

Stadt: Sallent

Ort: Poblat Ibèric del Cogulló

Aus Sonntag 6 Oktober 2024, 10:00 h bis 13:00 h

Veranstaltungsbeschreibung anzeigen
Saps com vivien els ibers? Com usaven l'aigua i altres recursos naturals? Recreació històrica d'un campament ibèric amb Ibercalafell.... Mehr lesen

Saps com vivien els ibers? Com usaven l'aigua i altres recursos naturals? Recreació històrica d'un campament ibèric amb Ibercalafell. Vine al campament a conèixe'ls i a aprendre algunes habilitats, juntament amb els fets històrics.

Aquí, al Cogulló, se situava una tribu de Lacetans i l'indret és l'únic del Bages que s'ha conservat amb una cinquantena de recintes excavats fins ara, fet que el posiciona com a nucli important amb un imponent sistema defensiu. T'hi esperem!

En el marc de la celebració del Cap de Setmana Ibèric, jornada de portes obertes amb accés gratuït.


Dia: 6 d'octubre

Horari d’accés: de 10:00 h a 13:00 h (últim accés a les 12:00 h)

Públic: totes les edats

Punt de trobada: Centre de Visitants del Geoparc de la Catalunya Central

ADVERTÈNCIA per pujar fins al Cogulló: s'hi pot accedir amb un turisme, però vigilant perquè és camí de carro. Si useu Google Maps, aquest situa el destí a mig camí, però cal seguir endavant fins arribar a la zona d'aparcament senyalitzada. Si es va a peu es tarden uns 40 minuts.

Organització i col·laboracions: Museu d'Arqueologia de Catalunya, Geoparc de la Catalunya Central, Diputació de Barcelona, Ajuntament de Sallent, Cabrianes i Cornet, Ibercalafell (grup de recreació històrica).