Finished

Wow ... this event is over, but we can help you keep up to date with the next events if you subscribe to our newsletter. So you can book your place on time and know what they do near you!

PRESENTACIÓ-TALLER: Gangues de ganxet (+4 anys) - Festival M'expliques un conte?

Cultural, Familiar

  • PRESENTACIÓ-TALLER: Gangues de ganxet (+4 anys) - Festival M'expliques un conte?
  • PRESENTACIÓ-TALLER: Gangues de ganxet (+4 anys) - Festival M'expliques un conte?
  • PRESENTACIÓ-TALLER: Gangues de ganxet (+4 anys) - Festival M'expliques un conte?

City: Matadepera

Place: Sala d'Actes del Casal de Cultura

From Wednesday 15 April 2026, 17:30 h to 18:30 h

See description of the event
Presentació-taller adreçat a famílies amb infants a partir de 4 anys.Activitat a càrrec d’Olga Colomer i Falguera, autora del llibre... Read more

Presentació-taller adreçat a famílies amb infants a partir de 4 anys.

Activitat a càrrec d’Olga Colomer i Falguera, autora del llibre Gangues de ganxet, adreçada a famílies amb infants a partir de 4 anys. Es tracta d’una presentació-taller per escoltar la musicalitat de les paraules, pronunciar-les en veu alta i sentir-les amb el cor 💛.

Gangues de ganxet, guardonat amb el Premi de Poesia per a Infants Rosa Sensat, és un poemari format per 11 poemes i un glossari poètic final que tanca i connecta amb el primer poema, creant una estructura circular. Una obra ideal per recitar en veu alta, despertar la creativitat i gaudir del llenguatge i la musicalitat de la poesia.

Observacions:

L’aforament és limitat per garantir una experiència de qualitat durant l’activitat, amb una atenció adequada a tots els participants i un desenvolupament òptim. Cada unitat familiar pot sol·licitar fins a 4 entrades per correu electrònic. Cal fer una reserva individual per a cada assistent (tant infants com adults). Sense aquesta reserva prèvia, no es podrà garantir l’accés a l’activitat.