Finished

Wow ... this event is over, but we can help you keep up to date with the next events if you subscribe to our newsletter. So you can book your place on time and know what they do near you!

Run Club 8M: El CAO corre pel feminisme

Sports

  • Run Club 8M: El CAO corre pel feminisme

City: Olesa de Montserrat

Place: Parc de la Dona Treballadora

From Saturday 7 March 2026, 10:00 h to 11:30 h

See description of the event
En el marc dels actes de commemoració del 8 de març, el Dia Internacional de les Dones, el Departament de Gènere, Feminismes i LGTBIQ+,... Read more

En el marc dels actes de commemoració del 8 de març, el Dia Internacional de les Dones, el Departament de Gènere, Feminismes i LGTBIQ+, juntament amb el CAO (Club Atletisme Olesa), impulsen una proposta esportiva oberta i participativa per commemorar el 8M. 

Es tracta d'un entrenament guiat per tècniques del CAO que combina exercicis de força amb trams curts de cursa, pensat per a tots els públics i nivells.

L'activitat està dissenyada perquè totes les persones hi puguin participar al seu ritme i en un ambient segur, inclusiu i motivador.

Suma-t’hi i forma part d’aquesta jornada esportiva i reivindicativa!