Finished

Wow ... this event is over, but we can help you keep up to date with the next events if you subscribe to our newsletter. So you can book your place on time and know what they do near you!

Taller de compreses i protectors íntims de tela: Tingues cura de tu i del planeta!

Others

  • Taller de compreses i protectors íntims de tela: Tingues cura de tu i del planeta!

City: Olesa de Montserrat

Place: Cal Rapissa (c/ Ample, 25)

From Monday 23 March 2026, 18:00 h to Tuesday 24 March 2026, 12:00 h

See description of the event
En el marc de les activitats del 8M, Dia Internacional de les Dones, us proposem un taller pràctic i creatiu per fomentar l’autonomia,... Read more

En el marc de les activitats del 8M, Dia Internacional de les Dones, us proposem un taller pràctic i creatiu per fomentar l’autonomia, el benestar i la sostenibilitat a través de la costura tèxtil.

Aquest taller de dues sessions (una en horari de tarda i una en horari de matí, tria la teva!), adreçat a dones de totes les edats, ofereix l’oportunitat d’aprendre a confeccionar compreses i protectors íntims reutilitzables de tela, una alternativa ecològica, econòmica i saludable als productes menstruals d’un sol ús.

Quins coneixements s'obtindran?

- Introducció als teixits adequats per a compreses i protectors íntims reutilitzables.

- Tècniques bàsiques de costura a mà i/o a màquina.

- Confecció pas a pas d’un model de compresa i d’un protector íntim reutilitzable.

- Consells sobre rentat, manteniment i durabilitat dels productes.

- Espai d’intercanvi i conversa sobre sostenibilitat, salut menstrual i autonomia femenina.


A qui s’adreça?

Aquest taller està pensat per a dones que vulguin aprendre costura bàsica, introduir-se en el món de la higiene menstrual sostenible o simplement compartir una estona creativa en un ambient proper i respectuós.

No cal tenir experiència prèvia en costura.


A càrrec de la Dúnia Ascaso.