Terminé

Dommage... cet événement est déjà terminé, mais nous pouvons vous aider à rester informé des prochains événements si vous vous abonnez à notre newsletter. Ainsi, vous pourrez réserver votre place à temps et savoir ce qui se passe près de chez vous !

Itinerari La Guerra Civil a Terrassa

Culturels

  • Itinerari La Guerra Civil a Terrassa
  • Itinerari La Guerra Civil a Terrassa
  • Itinerari La Guerra Civil a Terrassa

Ville : Terrassa

Lieu : Casa Alegre de Sagrera (Font Vella, 29-31).

De jeudi 17 juillet 2025, 22:00 h à 23:59 h

Voir la description de l'événement
REFRESC DE PATRIMONI. L’itinerari, de dues hores de durada, es desenvolupa per diversos espais de la ciutat que van tenir un paper... Lire plus

REFRESC DE PATRIMONI.

L’itinerari, de dues hores de durada, es desenvolupa per diversos espais de la ciutat que van tenir un paper destacat durant la Guerra Civil espanyola: el Gran Casino, el Círcol Egarenc, la Casa Alegre de Sagrera, la Catedral del Sant Esperit, el Vapor Ventalló, l’Ajuntament, l’antiga seu de l’Institut Industrial i la Casa del poble.

A partir del patrimoni immoble s’explicaran els principals esdeveniments i com es vivia a la nostra ciutat durant aquest període.

Amb el suport de l’Arxiu Administratiu.

Activitat accessible per a tothom.

Durada: 2 hores

Places limitades. 

Consulteu les condicions de compra d'entrada a:

https://www.terrassa.cat/documents/12006/66868700/condicions_venda_anticipada_entrades.pdf/166f6c9a-c93a-4d30-8bba-d98f3b9eef05

Observacions:

- El Museu es reserva el dret de cancel·lar la visita si no s'arriba a un mínim d'inscrits.

- Es prega puntualitat