Finalizado

Vaya... este evento ya ha finalizado, pero te podemos ayudar a estar al día de los próximos eventos si te suscribes a nuestra newsletter. ¡Así podras reservar tu plaza a tiempo y saber qué hacen cerca de ti!

Itinerari La Guerra Civil a Terrassa

Culturales

  • Itinerari La Guerra Civil a Terrassa
  • Itinerari La Guerra Civil a Terrassa
  • Itinerari La Guerra Civil a Terrassa

Ciudad: Terrassa

Lugar: Casa Alegre de Sagrera (Font Vella, 29-31).

De jueves 17 julio 2025, 22:00 h a 23:59 h

Ver descripción del evento
REFRESC DE PATRIMONI. L’itinerari, de dues hores de durada, es desenvolupa per diversos espais de la ciutat que van tenir un paper... Leer más

REFRESC DE PATRIMONI.

L’itinerari, de dues hores de durada, es desenvolupa per diversos espais de la ciutat que van tenir un paper destacat durant la Guerra Civil espanyola: el Gran Casino, el Círcol Egarenc, la Casa Alegre de Sagrera, la Catedral del Sant Esperit, el Vapor Ventalló, l’Ajuntament, l’antiga seu de l’Institut Industrial i la Casa del poble.

A partir del patrimoni immoble s’explicaran els principals esdeveniments i com es vivia a la nostra ciutat durant aquest període.

Amb el suport de l’Arxiu Administratiu.

Activitat accessible per a tothom.

Durada: 2 hores

Places limitades. 

Consulteu les condicions de compra d'entrada a:

https://www.terrassa.cat/documents/12006/66868700/condicions_venda_anticipada_entrades.pdf/166f6c9a-c93a-4d30-8bba-d98f3b9eef05

Observacions:

- El Museu es reserva el dret de cancel·lar la visita si no s'arriba a un mínim d'inscrits.

- Es prega puntualitat