Finished

Wow ... this event is over, but we can help you keep up to date with the next events if you subscribe to our newsletter. So you can book your place on time and know what they do near you!

INAUGURACIÓ: MISHIMA I EFECTES SECUNDARIS

Music

  • INAUGURACIÓ: MISHIMA I EFECTES SECUNDARIS
  • INAUGURACIÓ: MISHIMA I EFECTES SECUNDARIS

City: Barcelona

Place: Plaça de la Xemeneia (recinte Fabra i Coats)

From Friday 30 May 2025, 20:30 h to 22:30 h

See description of the event
Després de la brutal sacsejada que va suposar la mort d’en Marc Lloret, un dels pilars de la ban-da, Mishima han fet florir (i per... Read more
Després de la brutal sacsejada que va suposar la mort d’en Marc Lloret, un dels pilars de la ban-da, Mishima han fet florir (i per triplicat) La nit de les roses, tret de sortida de la seva gira d’estiu i una nova oportunitat per gaudir de la tremenda solidesa d’un directe que és comunió i és catarsi. En el tercer aniversari del seu darrer àlbum, L’aigua clara (TRIS, 2022), David Ca-rabén (veu i guitarra), Dani Vega (guitarra), Xavi Caparrós (baix), Alfons Serra (bateria) i Ber-nat Sánchez (teclats) guarden fidelitat a la distància curta, al contacte estret amb l’audiència, a la comunicació horitzontal d’un repertori que ja és històric.
Cançons com rastres de pintallavis, que parlen del declivi de l’home públic, aquell
que trucava a casa, recollia les fotos i pagava la multa, però que mantenia la set tota la vida; cançons que ens van ensenyar l’ordre i l’aventura, que no existeix l’amor feliç, que l’ànsia cura i que som tot i res. Una manera molt personal d’entendre el rock, allà on es troba amb la chanson, Tin Pan Alley i l’indie, que —nou discs d’estudi i centenars de concerts després— ha jugat un paper crucial en la renovació de la música popular a casa nostra.

A més, Efectes Secundaris acompanyen la inauguració. Un grup musical que ja porta més de deu anys d’existència. El seu estil passa pel blues, el rock i el pop. Han fet diversos concerts a diferents llocs de Barcelona i han gravat un disc d’originals titulat Stigma. També han fet col·laboracions per a espectacles de formats diferents, en l’àmbit de la performance sonora, amb Laura Llaneli (SomSonors); amb titelles, a la Casa Taller de Marionetes Pepe Otal; i amb teatre, a l’Altre Festival.