Завершено

Увы... это мероприятие уже завершилось, но мы можем помочь вам быть в курсе следующих событий, если вы подпишетесь на нашу рассылку. Так вы сможете вовремя забронировать место и узнаете, что происходит рядом!

Visita guiada al Castell de Sant Esteve i Sebastià i l'església romànica de Sallent

Поход, Культурный

  • Visita guiada al Castell de Sant Esteve i Sebastià i l'església romànica de Sallent
  • Visita guiada al Castell de Sant Esteve i Sebastià i l'església romànica de Sallent
  • Visita guiada al Castell de Sant Esteve i Sebastià i l'església romànica de Sallent

Город: Sallent

Место: Església i Castell de Sant Sebastià de Sallent

От суббота 2 марта 2024, 11:00 h до суббота 7 декабря 2024, 11:00 h

Посмотреть описание мероприятия
Visita guiada realitzada per la Trenta-sisena al conjunt monumental amb les restes de l’antic castell de Sallent amb orígen al segle... Читать далее

Visita guiada realitzada per la Trenta-sisena al conjunt monumental amb les restes de l’antic castell de Sallent amb orígen al segle X.

Formant part del que fou el recinte sobirà del castell, es troba l’església romànica del s.XI originàriament dedicada a Sant Esteve i posteriorment també a Sant Sebastià.

La seva originalitat rau en el fet de ser una de les poques esglésies romàniques de planta circular de Catalunya i destaca per les seves grans dimensions.

Des del Turó on s’assenta el Castell, les vistes del pla de Bages i els seus camps fèrtils, el riu Llobregat i la població de Sallent, és realment excepcional.

Durada aproximada: 1h

Com arrribar-hi: cal agafar la carretera secundària que uneix Sallent amb Cabrianes (Camí de Cabrianes) i prendre el trencall que senyalitza el "castell de Sallent" (el carrer es diu "Baixada Riu"), allí s'ha de travessar les instal·lacions mineres i pujar amunt pel camí ample (senyalitzat). El moment en que es desdobla el camí, cal anar a la dreta i arribaran a un punt on hi ha un cartell de "sense sortida", segueixen endavant i trobaran l'aparcament. S'hi arriba perfectament amb cotxe.

ADVERTÈNCIA! A vegades el GPS envia per un camí molt llarg que no està habilitat per passar amb cotxe ni té sortida. És imprescindible marcar el "Camí de Cabrianes" primer, que és una carretera local, i després "Baixada del Riu" i allí seguir els cartells del castell.


Més informació a Sallent Turisme o al telèfon 671405483.